Gal būt jau pramušė ilgesys regatoms ir buriavimui, o gal tai, kad kol kas kiti kolegos snaudžia, bangų kiek anksčiau sukėlę, bet visgi - atėjo pora minčių į galvą apie ateinantį sezoną.
Taip sakant, neapsimoka išradinėti dviračio šiais laikais. Praėjusiais metais teko buvoti Taline. Daug gražių, naujų, mūsų mąstais - didelių lenktyninių laivų, kurie, kaip ne keista - dirba. Ne pinigus uždirbinėja, bet lenktyniauja.
Sezono pradžia - gegužės 1 dieną. Varžybos vyksta kiekvieną trečiadienį, startas, jei neklystu, 17,00. Finišas (kas žino Talino Kalevo (Olimpinio) jachtklubo planą, supras geriau) - ties Olimpiniu deglu. Dalyvauja 25 - 30 laivų, sezono pabaigoje išvedama bendra įskaita.
Ir kas išeina? Išeina, kad galima nuolat ir įdomiai buriuoti, ruoštis svarbesnėms varžyboms, smagiai leisti laiką.
Pliusai:
- daug laivų;
- daug lenktynių;
- trečiadienis varžyboms, savaitgalis - poilsiui, šeimai, kruizams, kitoms lenktynėms;
- finišas vos 100 metrų nuo tavo uostelio;
- visą sezoną yra kas veikti;
- dėl didelio skaičiaus lenktynių net ir praleidus kelias galima užimti aukštas vietas;
- galima pasiekti tikrai gerą komandos sportinį lygį;
- sponsorius ar draugus galima paplukdyti "kovinėmis sąlygomis".
- etc.
Minusai?
Ir ką mes apie tai manom? Ar nebūtų įdomiau, jei, pvz., "Gero vėjo" regata iš vienos dienos formato plaukimo (ir vienos prarastos buriavimui dienos, t.y. sekmadienio su apdovanojimais) galėtų pavirsti į seriją lenktynių. Gal ne trečiadieniais, gal ne iki Palangos. Bet juk daug įdomiau, ir prestižas, ir azartas. Tada gal ir sponsorių daugiau atsirastų, ir dalyvių būtų. O gal ir į Klaipėdos miesto čempionatą išaugtų...
Pasiūlymai ir kritika į komentarus. Welcome.